دانلود پرسشنامه تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر بهبود به یادسپاری پیامهای تبلیغاتی پرسشنامه تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر بهبود به یادسپاری پیامهای تبلیغاتی دارای 24 سؤال و براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت می باشد.تعداد مؤلفه های مورد بررسی: 6مولفه های مورد بررسی:ابعاد بازاریابی حسی:- حواس پنجگانه= 4 سؤال- احساس= 4 سؤال- عمل= 4 سؤال- فکر کردن= 4 سؤال- رابطه = 4سؤالو متغیر وابسته:- به یاد سپاری پیام های تبلیغاتی= 4 سؤالدسته بندی: پرسشنامهتعداد سؤالات: 24منبع: دارد مناسب برای استفاده دانشجویان مدیریت اشتراک بگذارید: گزارش مشکل/شکایت/تخلف