گیلان پژوهش

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

دانلود پرسشنامه تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر بهبود به یادسپاری پیام‌های تبلیغاتی

دانلود پرسشنامه تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر بهبود به یادسپاری پیام‌های تبلیغاتی

پرسشنامه تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر بهبود به یادسپاری پیام‌های تبلیغاتی دارای 24 سؤال و براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت می باشد.

تعداد مؤلفه های مورد بررسی: 6

مولفه های مورد بررسی:

ابعاد بازاریابی حسی:

- حواس پنجگانه= 4 سؤال

- احساس= 4 سؤال

- عمل= 4 سؤال

- فکر کردن= 4 سؤال

- رابطه = 4سؤال

و متغیر وابسته:

- به یاد سپاری پیام های تبلیغاتی= 4 سؤال

دسته بندی: پرسشنامه

تعداد سؤالات: 24

منبع: دارد

 

مناسب برای استفاده دانشجویان مدیریت



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
porseshnametasire-bazaryabi-hessi-bar-behbod-beyad_1942963_5577.zip176.2k