دانلود مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و کیفیت خدمات ارائه شده در بانک های تجاری دولتی شهر زنجان
چکیده دهه آینده دهه ارزش آفرینی از خالل سرمایه فکری برای سازمان ها و کشورها است.به همین جهت موضوع سرمایه فکری از مباحث مهم و پراهمیت در سنجش سرمایه های یک جامعه یا سازمان اجتماعی به شمار می رود. شمار زیادی از سازمان ها با نیاز روزافزون به داشتن خالقیت،مزیت رقابتی و انعطاف پذیری متهورانه روبرو هستند.نظام بانکی نیز که در اقتصاد مبتنی بر بازار یکی از اجزای مهم اقتصاد هر کشور است، مسئولیت بسیار سنگینی ...
دانلود مقاله تأثیر مدیریت کوانتومی بر افزایش بهره وری کارکنان سازمان
چکیده نظریه کوانتوم چشم اندازی است که بر مکانیک کوانتومی استوار است و از عرصه علم فیزیک برگرفته شده است.نفوذ علمی تئوری کوانتوم چنان بود که اصول و مفاهیم آن،به صورت پارادایمی در سایر رشته های علمی از جمله در علم مدیریت،مورد استفاده قرار گرفت. در مدیریت کوانتومی دو عامل صالحیت و نفوذ مطرح است.هدف از مدیریت کوانتومی افزایش میزان اثر بخشی و توان مدیران و کارکنان سازمان است.راهبرد هایی که بدین منظور د ...
دانلود مقاله بررسی تأثیر بازارایابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی
چکیده بازاریابی عصبی اخیراً مورد توجه فراوانی قرار گرفته است این علم جدید تلفیقی از دو علم بازاریابی و عصب شناسی هست.بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شددن در جزئیات پیچیده است،تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.با افزایش رقابت بین شرکتهای بیمه در زمینه به دست آوردن سهم بیشتری از بازار مدیران این شرکت ها ناگزیر به دنبال راه هایی برای کسب رضایت بیشتر و وفاداری ...
دانلود مقاله نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران
فرمت فایل پی دی اف بخش هایی از چکیده بازاریابی عصبی اخیرآ مورد توجه فراوانی قرار گرفته است.این علم جدید تلفیقی از دو علم بازاریابی و عصب شناسی می باشد.بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده است،تا از آن در بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.با افزایش رقابت بین شرکت های بیمه در زمییه به دست آوردن سهم بیشتری از بازار،مدیران شرکت ها ناگزیر به دنبال راه هایی برای کسب ...
دانلود مقاله بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر شکل گیری استراتژی بازاریابی ویروسی در شرکت بیمه البرز
چکیده بازاریابان پیشتاز دنیا بیش از دو دهه است که عالوه بر شیوه های بازاریابی سنتی در حال مطالعه و کسب مهارت و تجربه در مورد بازاریابی حسی میباشند. شمار عالقه مندان به این حوزه در دانشگاه ها و مدارس تجارت در دنیا روز به روز در حال افزایش است. بازاریابی حسی یک راه حل نوآورانه جهت ایجاد ویژگی های عاطفی و احساسی درباره برند/ محصول است و آن را برای یک موقعیت منسجم در بازار و همچنین برای حفظ ارتباطات ق ...
دانلود مقاله تأثير رهبري تحول آفرين بر پيشبرد موثر كنترل هاي داخلي در سازمان
چكيده رهبــري تحــول آفــرين اســاس و شــالوده اي بــراي تغييرات بلنـد مـدت سـازماني اسـت كـه دسترسـي بـه اهـداف بـالاتري را بــراي نظــام ســازماني ميسر ميسازد.رهبران تحول آفرين،اثربخشــي را به كــارايي تــرجيح مــي دهنــد و ســعي مـي كننــد بـا توجـــه بـــه روحيــات خـــود وكاركنـــان،از منابع سازماني بهره مند شوند.. در مقاله حاضر پيرامون تأثير رهبري تحول آفرين بر پيشبرد موثر كنترل هاي داخلي در ...