فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید
| نام فایل | حجم فایل |
|---|---|
| porseshname-bazsazi-etemad_1938580_8629.zip | 341.3k |
دانلود پرسشنامه تأثیر مهارتهای کوانتومی مدیران بر پیادهسازی و اجرای مؤفق سیستمهای اطلاعاتی مدیریت(به همراه منبع)
پرسشنامه تأثیر مهارتهای کوانتومی مدیران بر پیادهسازی و اجرای مؤفق سیستمهای اطلاعاتی مدیریت دارای 20 سؤال به همراه منابع در طیف 5 گزینه ای لیکرت و با فرمت قابل ویرایش تهیه شده است. ورد متغیر مستقل: مهارت های کوانتومی مدیران شامل: - احساس کوانتومی: 5 سؤال - شناخت کوانتومی: 5 سؤال - زیست کوانتومی: 5 سؤال متغیر وابسته: سیستم های اطلاعاتی مدیریت شامل 5 سؤال دسته بندی: پرسشنامه منبع: د ...
دانلود پرسشنامه اثر متغیرهای مدیریتی,فردی,فرهنگی و محیطی بر استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت(به همراه منبع)
پرسشنامه اثر متغیرهای مدیریتی،فردی،فرهنگی و محیطی بر استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت 3صفحه ورد دسته بندی: مدیریت تعداد سؤالات: 28 تعداد گویه ها: 5 مولفه هایی مورد بررسی: عوامل مدیریتی: 5 سؤال عوامل فردی: 6سؤال عوامل فرهنگی: 5سؤال عوامل محیطی: 6سؤال سیستم های اطلاعاتی مدیریت: 6سؤال منبع پرسشنامه: جعفری, مصطفی،حمید رحمانی سریاست و صالح عبادی لمر، ۱۳۹۴، رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در تبیین اثر م ...
دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی پایدار(هیل و جونز)
پرسشنامه مزیت رقابتی پایدار(هیل و جونز) در 4 صفحه و 32 سؤال(16 سؤال از دیدگاه کارمندان - 16 سؤال از دیگاه مشتریان) به همراه منبع برای نگارش مقالات و پایان نامه ها تهیه شده است. اطلاعات مربوط به پرسشنامه: دو پرسشنامه 16 سؤالی که 16 سؤال از دیگاه کارمندان طراحی شده است و 16 سؤال از دیدگاه مشتریان طراحی شده است. در سؤالاتی که از دیدگاه کارمندان بررسی شده اند به ابعاد: کیفیت: سوالات 1 تا 3 نوآوری: سؤا ...
دانلود پرسشنامه تبیین اثر ارتباطات میان شخصی،کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی گری وفاداری
امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد. پرسشنامه اثر رتباطات میان شخصی،کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجیگری وفاداری دارای 25 سؤال و برگرفته از ...