گیلان پژوهش

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

دانلود پرسشنامه رضایتمندی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

دانلود پرسشنامه رضایتمندی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

پرسشنامه رضایتمندی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از 16 سؤال براساس طیف لیکرت تشکیل شده است.

مؤلفه های و تعداد گویه ها:

  • تصویر ذهنی برند: 4 گویه

  • آگاهی از برند: 4 گویه

  • ارزش درک شده برند: 4 گویه

  • رضایتمندی مشتریان: 4 گویه

دسته بندی: مدیریت – بازاریابی

قیمت: 4300 

تعداد سؤالات: 16 سؤال 

منبع: دارد – مطالعه منابع کتابخانه ای و مقالات

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 24,500 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
porseshname-reazayatmandi-az-khadamat-bankdari-ele_1938038_8926.zip507.9k