گیلان پژوهش

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

دانلود پرسشنامه تأثیر بازاریابی رابطه مند بر توانمندسازی کارکنان

دانلود پرسشنامه تأثیر بازاریابی رابطه مند بر توانمندسازی کارکنان

پرسشنامه تأثیر بازاریابی رابطه مند بر توانمندسازی کارکنان دارای 25 سؤال می باشد، که در راستای آزمون سؤال های پژوهش در دو قسمت طراحی شده است.

قسمت اول پرسشنامه شامل 15 گویه(سؤال) مربوط به متغیرهای بازاریابی رابطه مند می باشد.

دوبیسی ابعاد اصلی بازاریابی رابطه مند را به چهار متغیر اعتماد،تعهد،مدیریت عارض و ارتباطات تقسیم کرده است.

در پژوهش حاضر بنا بر اهمیت به بررسی متغیرهای ارتباطات،مدیریت تعارض و تعهد پرداخته می شود.

از 15 سؤال بخش اول، سؤال های 1 تا 5 برای سنجش ارتباطات،سؤال های 6 تا 10 برای سنجش متغیر مدیریت تعارض و در نهایت سؤال های 11 تا 15 برای سنجش متغیر تعهد طراحی گردیده اند.

قسمت دوم پرسشنامه دارای 10 سؤال می باشد،سؤال های 16 تا 20 برای سنجش متغیر شایستگی و سؤال های 21 تا 25 برای سنجش متغیر احساس اعتماد داشتن به دیگران طراحی شده است.

در طراحی پرسشنامه حاضر جهت تعیین ابعاد اصلی توانمندسازی کارکنان(شایستگی و احساس اعتماد داشتن به دیگران) از مقالات مختلف در حوزه توانمندسازی و نظرسنجی از کارشناسان و اساتید دانشگاهی استفاده شده است.

پرسشنامه استاندارد تأثیر بازاریابی رابطه مند بر توانمندسازی کارکنان دارای 5 مؤلفه و 25 سؤال می باشد.

منبع: عبدالهی،سمیه،.ملک اخلاق،اسماعیل.(1395). بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر توانمندسازی کارکنان،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد رشت.

امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد

پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد.

پرسشنامه تأثیر بازاریابی رابطه مند بر توانمندسازی کارکنان برگرفته از مقالات مختلف

تعداد گویه ها: 25 سؤال براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت

مؤلفه های مورد بررسی بازاریابی رابطه مند

  • ارتباطات = 6 سؤال

  • مدیریت تعارض = 5 سؤال

  • تعهد = 5سؤال

مؤلفه های مورد بررسی توانمندسازی کارکنان

  • شایستگی = 5 سؤال

  • احساس اعتماد داشتن به دیگران = 5 سؤال

مشخصات پرسشنامه تأثیر بازاریابی رابطه مند بر توانمندسازی کارکنان

دسته بندی: مدیریت

تعداد گویه ها: 25

تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر

منبع: دارد

 

فرمت فایل: word



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
porseshname-bazaryabi-rabetemand-bar-tavanmandsazi_1938031_9000.zip20.8k





دانلود پرسشنامه بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف‌کنندگان(دارای منبع)

دانلود پرسشنامه بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف‌کنندگان(دارای منبع) امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد. پرسشنامه بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف کنندگان مولفه های مورد بررسی: پرسشنامه ارزش ویژه برند با 4 بعد(تصویر ذهنی برند: 5 سؤال،آ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 27,000 تومان

دانلود پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر تمایل خانواده در بروز رفتارهای بازیافتی

دانلود پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر تمایل خانواده در بروز رفتارهای بازیافتی امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد. پرسشنامه استاندارد عوامل مؤثر بر تمایل خانواده در بروز رفتارهای بازیافتی تعداد مؤلفه های مورد بررسی: 6 مؤلفه های مورد بررسی: نگرش: با 3 سؤ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان

دانلود پرسشنامه استاندارد اندازه‌گیری شدت درد کیوبک

دانلود پرسشنامه استاندارد اندازه‌گیری شدت درد کیوبک امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد. پرسشنامه استاندارد اندازه گیری شدت درد کیوبک برای اندازه گیری شدت درد از پرسشنامه کیوبک استفاده می شود.این پرسشنامه جهت تعیین میزان درد کم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 33,000 تومان

دانلود پرسشنامه بازاریابی ویروسی(محقق ساخته با 21 گویه)

پرسشنامه بازاریابی ویروسی محقق ساخته می باشد   دسته بندی: مدیریت – بازاریابی تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر   قیمت: 22500   تعداد سؤالات: 21 سؤال ورد منبع: محقق ساخته می باشد و از طریق مطالعه مقالات متعدد طراحی گردیده است دانشجویان عزیز در صورت دریافت پرسشنامه بازاریابی ویروسی چنانچه تمایلی به دریافت منابع مورد مطالعه در تدوین پرسشنامه داشته باشند از طریق تماس با ما درخواست خ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان