دانلود پرسشنامه استاندارد بازاریابی حسی(ترجمه مقاله بیس)
امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد
پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد.
پرسشنامه بازاریابی حسی برگرفته از مقاله بیس
تعداد گویه ها: 28 سؤال براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت
ترجمه و بازگردانی از یک مقاله خارجی انجام شده در فروشگاه های استارباکس
ابعاد بازاریابی حسی
- تجربیات حسی(حواس پنجگانه) = 6 سؤال
- تجربیات شناختی خلاقانه(فکر کردن) = 6 سؤال
- تجربیات فیزیکی،رفتاری و سبک زندگی(عمل) = 3سؤال
- تجربیات احساسی(احساس) = 5 سؤال
- تجربیات هویت اجتماعی(رابطه) = 8 سؤال